Analize statistice

Astăzi, deciziile de afaceri importante sunt luate prin folosirea informațiilor derivate din analiza statistică a datelor referitoare la organizație sau a celor referitoare la domeniul în care aceasta își desfășoară activitatea.

Analiza statistică a datelor este un proces complex care presupune activități de evaluare, analiză și modelare cu ajutorul instrumentelor specifice și adecvate scopului propus. Rezultatele sunt transformate în informații utile managementului decizional.

Deoarece analiza datelor permite și îmbunătățirea procesului de afaceri și maximizarea ratelor de conversie, aceasta ajută organizațiile să reducă costurile inutile și să reducă costurile de funcționare a companiei.

Iată câteva dintre lucrurile pe care le veți câștiga, dacă deveniți o organizație bazată pe date:

  • Rămâneți competitivi între organizațiile care gândesc în perspectivă și care folosesc datele în avantajul lor.
  • Firmele bazate pe date sunt mai orientate spre client și se bucură de o perspectivă mai profundă asupra clientului.
  • Cost eficient – poate fi costisitor să stocați volume mari de date, mai ales dacă le folosiți numai în scopuri de conformitate. Puneți datele la dispoziție și utilizați-le în avantajul dvs.
  • Detectați oportunități noi sau uitate, ajutând compania dvs. să crească și să se îmbunătățească în mod regulat.
  • Fiți mai agili și mai capabili să răspundeți cerințelor piețelor.

Informațiile obținute în urma procesului de analiză și interpretare statistică a datelor constituie baza pentru îmbunătățirea proceselor de afaceri, sistematizarea eficientă a activităților, oferind claritate și transparență structurii organizatorice.

Pe măsură ce organizația dvs. va începe să utilizeze în procesul de luare a deciziilor informațiile obținute din analiza statistică a datelor, se va observa transformarea culturii organizaționale care va conduce implicit la creșterea cotei de piață.

Analiza datelor oferă viteză și acuratețe în luarea deciziilor, deoarece se bazează pe modele statistice și instrumente hi-tech și oferă o imagine asupra tendințelor viitoare.

Prin analiza datelor se pot găsi răspunsuri la problemele organizaționale prezente, companiile fiind astfel ajutate să realizeze produse adaptate la cerințele viitoare ale clienților de mâine.